Put the spotlight on service in the new suite!

Introducing SAP S/4HANA Service

€ 29,90

Sofort verfügbar

60 Seiten, 2021
E-Book-Formate: PDF, EPUB, Online
SAP PRESS, ISBN 978-1-4932-2138-7

See how SAP has combined the best parts of SAP ERP and SAP CRM to create service management with SAP S/4HANA! Dig into master data for materials and assets, maintenance objects, customers, and condition records. Then explore order management, maintenance plans and contract management, service request management, and analytics. Wrap up with a preview of SAP S/4HANA Service deployment and planned features. Future proof your in-house and on-site service management!

  • Learn about servicing installed equipment and in-house repairs
  • Walk through service orders, contracts, requests, and more
  • Compare SAP S/4HANA master data to SAP ERP and SAP CRM
Inhalt

Ihr Browser ist veraltet und kann diese Funktion
nicht korrekt darstellen!

Bitte nutzen Sie einen aktuellen Browser, um die Leseprobe anzuzeigen.
Hier erfahren Sie, wie Sie auf einen aktuellen Browser updaten.

Noboru Ota is chief expert in SAP S/4HANA solution management, based out of the Walldorf office. He has been working with SAP since 2002, when he joined its Tokyo office in Japan as an SAP consultant.
Autorenporträt

Diese Bücher könnten Sie auch interessieren

E-Bite

€ 29,90 inkl. MwSt.

Sofort verfügbar

DSAG Mitglieder
Der Rabatt wird im Warenkorb sichtbar

Kostenloser Versand
nach Deutschland, Österreich und in die Schweiz
Bequem zahlen
Kreditkarte, PayPal, Rechnung oder Bankeinzug
Schnelle Lieferung
Auch per Express