Introducing SAP S/4HANA Service
€ 29,90
Sofort verfügbar
E-Book-Formate: PDF, EPUB, Online
SAP PRESS, ISBN 978-1-4932-2138-7
See how SAP has combined the best parts of SAP ERP and SAP CRM to create service management with SAP S/4HANA! Dig into master data for materials and assets, maintenance objects, customers, and condition records. Then explore order management, maintenance plans and contract management, service request management, and analytics. Wrap up with a preview of SAP S/4HANA Service deployment and planned features. Future proof your in-house and on-site service management!
- Learn about servicing installed equipment and in-house repairs
- Walk through service orders, contracts, requests, and more
- Compare SAP S/4HANA master data to SAP ERP and SAP CRM
Ihr Browser ist veraltet und kann diese Funktion
nicht korrekt darstellen!
Bitte nutzen Sie einen aktuellen Browser, um die Leseprobe anzuzeigen.
Hier erfahren Sie, wie Sie auf einen aktuellen Browser updaten.
Diese Bücher könnten Sie auch interessieren
-
Kundenservice mit SAP S/4HANA – Das Praxishandbuch
558 Seiten, gebunden
E-Book-Formate: PDF, EPUB, Online€ 79,90
Sofort lieferbar
Buch | E-Book | Bundle
-
SAP S/4HANA – Der Grundkurs für Einsteiger und Anwender
467 Seiten, broschiert
E-Book-Formate: PDF, EPUB, Online€ 29,90
Sofort lieferbar
Buch | E-Book | Bundle
-
Instandhaltung mit SAP S/4HANA – Customizing
717 Seiten, gebunden
E-Book-Formate: PDF, EPUB, Online€ 89,90
Sofort lieferbar
Buch | E-Book | Bundle